- Úvod
- Obchodní podmínky
- Reklamace
O reklamaci zboží mne prosím informujte PŘEDEM na sufik@centrum.cz.
Ideálně i se zasláním fotografií a popisem závady. Často se problém dá vyřešit jen konzultací použití výrobku či jinak vyřešit i bez zasílání zboží
Pokud budete zasílat, vzhledem ke kvalitě služeb České pošty v naší lokalitě budu pak balík a jeho doručení hlídat, případně sdělím jinou adresu dodání či pobočku Zásilkovny, kam zboží zaslat. Je to tak spolehlivější.
Formulář pro reklamaci zboží
Zákazník / odesílatel:
Jméno a příjmení: …...............................................................................................
Bydliště: …...............................................................................................
E-mail: …...............................................................................................
Telefonní číslo: …...............................................................................................
Prodávající / adresát:
www.sufik.cz
Mgr. Alena Fojtíková
Na Chobotě 1343/2
16300 Praha 6
ičo 86624849
e-mail: sufik@centrum.cz
_______________________________________________________________________________
Reklamované zboží: ...............................................................................................................
Datum nákupu: .......................................................
Číslo objednávky / dokladu: ....................................
_______________________________________________________________________________
Podrobný popis závady:
Návrh způsobu řešení:
_______________________________________________________________________________
Poznámka:
1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
- Pokud zboží obsahuje závadu, která je vizuální, přiložte i fotografie, na kterých bude závada zřetelně viditelná. Fotodokumentaci lze zaslat i na naší emailovou adresu sufik@centrum.cz
- Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení při dopravě prodávajícímu.
V ...........................................
dne ….................................... Podpis kupujícího: ....................................